Proud Mama

Dagens

Publicerad 2008-12-21 00:07:50 i Dagens

Nu har jag nyss kommit hem ifrån en jättemysig lilla julafton hos Emeli alias systerslarvig.blogg.se. Hon hade bakat hundra sorters kakor och godis och allt var suuuper gott. Julgranen hade hon satt upp och allt. Det var verkligen julkänsla i hennes lägenhet. Tack för en härlig kväll=)






Försökte ta en bild på Hampus och mig när jag kom hem men efter två bilder där han blinkade på båda(!) så sa jag till honom att han måste "låsa blicken" och verkligen koncentrera sig på att inte blinka trots blixten, så här blev resultatet;) Efter den fick jag inte ta fler på grund av sura miner:P. Puss på dig H.

Later

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-21 23:07:53

Hihi, nästan hundra iaf ;) De va så kul att ni kom!!! Och ni va så fina allihopa! Puss på re :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela