Proud Mama

Nu var det alldeles för längesen...

Publicerad 2008-12-28 23:22:45 i

...jag bloggade, fy på mig! Det är ju roligt men det har varit så mycket annat med jobb och julfirande hit och dit. Vi har varit hos mina föräldrar och firat jul och det var ju fantastiskt mysigt:) som det brukar:) Ikväll har de varit hos oss och ätit mat och igår var vi och hela släkten bjudna av mormor till Höga Kusten på mat och det är ju alltid lika trevligt. Idag har vi bara tagit det lugnt och jag och Elliot gick en sväng på mellandags rean, jag gjorde faktiskt ett par fynd, lägger upp bilder på dem imorgon...


 
I bilen på väg till mormor och morfar...









Det årliga julbadet=)

Nu måste jag sussa,

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela