Proud Mama

Pepparkakor

Publicerad 2008-12-10 09:48:42 i Elliot



I helgen var vi hemma och hälsade på mamma och pappa. Då passade vi på att baka pepparkakor och igår kväll vid halv tio så fick jag för mig att jag skulle slänga på lite kristyr på dem så att vi kan hänga upp dem i köksfönstret som man gjorde när man var liten, eller som mamma gjorde när man var liten:P
Jag måste säga att jag blev riktigt nöjd med resultatet, med tanke på att jag inte gjort det här förut....
Har även knåpat ihop ett pepparkakshus men det kommer en blid på underverket senare.




Man kan ju fråga sig varför man prompt ska kliva upp när man ser så här trött ut, gissa hur pigg jag var när han såg ut så här:P

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-10 11:40:54

toppen blogg

Postat av: hampus

Publicerad 2008-12-10 11:43:18

bra bilder.)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela