Proud Mama

Tänk att det finns ärliga människor...

Publicerad 2008-12-02 13:35:56 i

 Igår när vi hade varit på babysim så åkte vi(jag och skrutten) förbi ica för att handla. Jag var jättetrött och hade bråttom för att jag skulle hinna hem samtidigt som Hampus så att han skulle kunna hjälpa mej att bära eftersom vi bor på fjärde våningen utan hiss:P Jag handlade, bar ut kassarna till bilen och körde tillbaka kundvagnen med Elliot och bilstolen i. Lyfter ur honom och går tillbaka till bilen och åker hem....tänker dock inte på att jag har lagt plånboken i kundvagnen:P Men det märker jag såklart inte förrän idag när mamma kommer upp på lunchen och säger att någon har lämnat den till Hampus på jobbet, men han har inte kunnat ringa mej för jag har glömt(?!) mobilen i bilen!! Jag klarar inte av det här längre....man är så fokuserad på att komma ihåg allt som har med Elliot att göra så att allt annat försvinner, nu är det inte roligt längre.

Kl tre ska vi i alla fall på babybokprat om jag kommer ihåg det så pass länge vill säga....om det inte dyker upp några inlägg på ett tag kan det bero på att jag kanske har glömt bort att jag har en blogg... Tack så hemskt mycket till dig som hittade plånboken, utan dig hade det blivit en tråkig jul....

Kommentarer

Postat av: Linn din kusin här ;D

Publicerad 2008-12-02 18:39:11

vad sägs som senilsnöre på allt? :D

Postat av: sandra

Publicerad 2008-12-03 09:16:46

fan, ja jag säger samma som din kusin =P...

allt bra annars??? länge sedan jag såg dig nu.. kram

Postat av: Becca :)

Publicerad 2008-12-04 19:55:52

höhö, galet tur du hade där du! men tack gode gud för att det finns en del ärliga männsikor i denna värld också :)

och jag måste ju också säga som linn, senilsnöre vore en bra idé, jag menar med tanke på vanten också :P haha :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela