Proud Mama

Christmas time

Publicerad 2008-11-27 10:42:40 i

Idag vaknade vi 07.30, jag gillar inte den här trenden att han vaknar tidigare och tidigare...
Idag ska vi i alla fall försöka göra lite juligt här inför första advent, eftersom jag kommer jobba fredag till söndag. På något konstigt vis får jag alltid jobba på julskyltningen, alltid, det slår aldrig fel. Så eftersom jag är en sån förutseende och organiserad människa så hann jag inte ta ledigt heller:P Sen har vi som vanligt 500 ärenden att springa också, får väl se om vi hinner med några. Igår tappade jag dessutom bort min ena kära skinnhandske *gråter*. Bara för att jag för en gångs skull köpte lite dyrare....jag blir så arg på mig själv!!! Hur kan man vara så idiotiskt dum så man lägger dem på vagnen när man(jag) vet att de alltid ramlar ned och att jag hittills bara har haft "tur" som har sett dem i tid, DUMSKALLE!! Gaahhh!!!

Men nu ska jag ta och lugna ner nerverna och bygga pepparkakshus:P

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela