Proud Mama

Granit

Publicerad 2008-11-26 10:07:09 i

Igår blev det lite shopping när Hampus kom hem, bland annat på Granit som jag aldrig har handlat hos förut. Det har ju massa förvaringsgrejjer men även ekologiska kläder. Igår var det dessuton halva priset på alla kläder så Elliot fick dessa supersöta thaibyxor fast i svart, synd bara att jag inte hittade någon blid på dem bakifrån men Elliot ska få vara modell nästa gång han har dem så att ni får se. Det blev även två glasburkar till välling och grötpulver för nu är jag less på plast!




Blev även ett par juliga gardiner på hemtex och lite julkulor och sånt på ikea.


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-11-26 10:11:00

Go´morron!

Hur är läget? Jag vet inte vad jag ska tycka om dom där thaibyxorna men....... Tro det eller ej men idag har jag telefonen med mig. Kan vi träffas på lunchen så kan du få den.

Postat av: jenny

Publicerad 2008-11-26 20:23:47

söta byxor! lilla E kommer säkert gilla dom, ser supersköna ut att röra sig i :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela