Proud Mama

Hej hej!

Publicerad 2008-11-19 21:52:46 i Elliot

Hej hej!

Idag har vi varit på stan en sväng och kollat läget, letar efter något att ha på mej på Julfesten med jobbet. Det ska nämligen vara "glitter och glamour" tema. Kul med tema, får se vad vi kan hitta på för outfit=) Var även runt på alla butiker som har barnkläder och letade efter någon fin julutstyrsel till skrutten. Innan vi gick hem slank vi förbi min absoluta favorit inredningsbutik. Skulle helst ha tagit med mej hela butiken hem för nu är jag så sugen på att göra om lite här hemma! Det blev i alla fall en jättefin julstjärna. När vi kom hem så lagade jag lax med klyftpotatis( made from scratch, inget färdigköpt skräp alltså=) och en kall sås med avokado, creme fraiche, sweet chili, salt och citron. MUMS! Tänkte lägga in en bild på på underverket men Hampus mobil (som jag tog bilden med) vill inte samarbeta med mej!! Sista gången jag lånar den att fota med! Ni får se lite andra trevliga bilder från vår dag istället:)




Lilleskrutt som är så duktig på att sitta i sin nya stol! Ganska mallig också;)



Kan även äta majskrokar helt själv, de är så goda tycker han, mamma tycker att de smakar frigolit.



Men man kan också använde dem som lösmustasch...ett hett tips såhär inför jul.


När vi kom till Zara så orkade han inte titta på kläder mera..

Natti natti..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-20 09:14:15

så gullig

Postat av: Anna V

Publicerad 2008-11-20 13:58:34

oj vilken sötis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela