Proud Mama

Babysång

Publicerad 2009-04-02 12:27:04 i

Väntar på att Elliot ska somna, han har ju blivit så duktig på att somna själv igen. Idag ska vi gå på babysång och det ska bli roligt. Lite tråkigt att vi inte har nån att gå med längre men jag känner ju några som brukar gå litegrann. Efter det ska vi göra några ärenden på stan. Lämna tillbaka ett par jeans, jättesnygga slitna håliga ljusa jeans men jag köpte två likadana för att jag skulle kunna prova hemma i lugn och ro. Jag brukar alltid prova i butiken för jag tycker det är så drygt att gå tillbaka med saker men Elliot var inte på humör när vi var där så då blev det som det blev. Vi måste förbi ICA och handla mer bakgrejjer, det är verkligen så roligt att baka!! Gjorde ju två sorters minimuffins igår men satserna var inte så stora så jag ska göra några till, jag vet ju inte hur många som tänker komma och fira vår lille skrutt. Till sist ska vi på banken. Ikväll blir det bikemöte

Kommentarer

Postat av: Anna V

Publicerad 2009-04-03 17:32:12

Ja visst är det kul att baka!

Ännu roligare är det om man har en Kitchen Aid.. Try it!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela