Proud Mama

Söndag

Publicerad 2009-04-26 20:31:33 i

Den här helgen har jag jobbat så Hampus tog med sig Elliot till sin mamma och sov över där en natt. Så igår efter jobbet gick jag och Märtha på O'learys och käkade och snackade ett tag tills alla killar som var där höll på att ge oss en hjärtattack på grund av liga-fotbollen som visades på alla tv:apparater, det betyder att det förekom skrik och vrål lite då och då som vi var oförberedda på eftersom vi inte kollade på fotboll. Vi gick hem till mig istället och slappade och kollade på Robinson. Jag gick inte och la mig förrän halv två och det händer inte ofta nu när Elliot oftast vaknar kl sju. Idag kändes det verkligen som ett straff att jobba eftersom det var värsta sommarvädret ute. Hampus och Elliot mötte mig när jag slutade och Elliot var så kopiöst söt med sina sneakers och kepsen på sig. Jag har tyvärr ingen bild på det för jag vet inte hur man laddar över dem från Hampus kamera. Vi gick och handlade korv och pommes och bea för jag blev så sugen på grillat, dock har vi ingen grill just nu och vi kommer inte köpa en förrän vi flyttar om en månad så det blev stekpannan men det blev gott ändå!


       




Jag vet inte vad jag gör för konstig min men men.



En måltid som skulle få Anna Skipper att gråta men gott var det=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela