Proud Mama

Måndag

Publicerad 2009-08-24 12:17:20 i

Jag vet att jag uppdaterar alldeles för sällan men jag ska försöka bättra mig....:P

Vi var lediga förra veckan och kommer vara det den här veckan också, jippie. Vi har mest varit hemma och myst och grejjat med lägenheten. Den börjar arta sig nu och jag kommer lägga upp bilder när det mesta är fixat men jag har inte velat göra det innan det är helt klart. Igår började babysimmet igen och den här gången verkligen älskade han det. Han sparkade med benen och försökte simma mellan oss (med ringar förstås), han har också lärt sig att klättra upp för kanten. Duktig pojke=).

Just nu sover skruttas och Hampus är på "möte". 

Imorse skulle jag ringa till förseningskassan och fråga några saker och en dataröst svarar och säger: du har plats 198 i kö, 198??!! Vad!! Ett litet tips: anställ fler till er kundtjänst så kanske man även slipper vänta på föräldrapenningen i två månader dessutom. Försäkringskassan är verkligen ett nödvändigt ont. Om man hade råd skulle man inte be om någon ersättning överhuvudtaget. BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela