Proud Mama

Nu ska min bebis börja på dagis...

Publicerad 2009-08-04 19:56:41 i Elliot

Hujedamig, hur ska detta gå? 
Tänkte jag i helgen eftersom han i måndags började skolas in på dagis, man ska ju egentligen säga förskola men det låter mycket sötare med dagis. Men det har gått så bra hittills och vi hade aldrig kunnat drömma om mer underbara "fröknar", de verkar verkligen älska det dem gör och alla barn. Än så länge verkar Elliot bara trivas så jag hoppas det går bra, men det tror jag. Imorgon ska vi vara där kl 8.00-12.00 och både äta frukost och lunch, både föräldrar och barn. Det ska bli väldigt intressant att se de gör när de bara är tre stycken som ska ge 14 barn mellan 1-3 år frukost samtidigt=) Idag fick Elliot sin första ryggsäck, det är klart han måste ha en när han ska börja dagis och allt, så nu har han "packat" den=)




Ett ombyte, napp och gosefilt och så nallen såklart.
(okej det var mamma som packade den).

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2009-08-04 20:50:15

åh vad spännande att lillen ska börja dagis, tror som du skriver att det kommer gå galant :) synd att vi inte hann ses nu när jag var uppe, men jag tänker på er och hoppas vi ses snart på nått sätt!

Postat av: Linn

Publicerad 2009-08-04 21:51:45

Som vikarie så kan jag säga -Ha gärna mer än ett ombyte ;D Hehe barn har tendens att smutsa ner sig, om dom inte gör det själva så brukar annars kompisen gör det åt dom ^^ Hoppas det går bra! Börjar bli stor nu :)

Postat av: systerslarig

Publicerad 2009-08-04 22:16:55

Lilleman på dagis - usch, nu känner jag mig gammal :) Hoppas allt går galant, ska be för er... Åsså MÅSTE vi ses snart!!!

Pussåkram!

Postat av: mamma

Publicerad 2009-08-05 08:35:46

Åh vilken söt ryggsäck till den sötaste lilla älsklingen på jorden. Det viktigaste är ju napp och gosefilt, ombyte kan du ju ta med om det får plats!!Många kramar till mormors älskling!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela