Proud Mama

Dan före dan före dopparedan

Publicerad 2009-12-22 12:04:08 i

Idag ska vi få besök av Jenny!!! Igår skulle vi ju handla klart julklapparna men så blev det inte. Elliot hade 39.6 graders feber när han vaknade så då kändes det inte som att vi skulle gå ut i kylan. Idag är han feberfri än så länge och jag hoppas det fortsätter så. Vi har tagit in granen och den barrar som ett as. Det är en sån här fin disney-gran, jag kommer inte ihåg vad dem heter. Förra året hade vi också en sån men den barrade ingenting på hela julen. Inte ens när Elliot 6 månader låg under den och drog i grenarna. Jag hade väl tänkt åka ut till Birsta när Elliot vaknar men frågan är om jag lyckas gräva fram bilen under en halv meters snötäcke, är det värt? Har städat lite på förmiddagen så nu är det väl mest dammsugning och torkning kvar. Klä granen ska vi också göra, pynta lite, koka senap, kanske baka nåt. Hampus familj kommer till oss på förmiddagen på julafton så det ska bli mysigt att fira lite hemma också. Tillbaka till städningen.....suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela