Proud Mama

Mys-Söndag

Publicerad 2009-12-07 11:55:37 i

Igår var jag ledig så då var vi lediga tillsammans för en gångs skull. Vi började söndagen som vi brukar. Nämligen så här.
Efter frukost åkte vi till Birsta och strosade lite, handlade lite julklappar och så. Eftersom killar inte orkar shoppa så länge så åkte vi hem vid halv tre ungefär men det gjorde inget=) Vi lagade tacos när vi kom hem och efter det så bakade vi pepparkakor igen. Jag tänkte göra tre stora hjärtan som jag ska spritsa våra namn på som jag gjorde förra året. Fast då lyckades jag ju krascha allihop innan jul. Jag gjorde tre igår i alla fall men imorse så lyckades Elliot få tag på ett så nu måste vi göra ett till. Det gör inget, det luktar ju så gott när man gräddar dem=).
Pepparkakor som Elliot gjort helt själv, nästan.

Kommentarer

Postat av: anna v

Publicerad 2009-12-07 12:52:58

Så gott med american pancakes... Jag brukar göra mina med inslag av blåbär, supergott!

Postat av: jenny

Publicerad 2009-12-07 20:21:58

Elliot är ju lika bra på att baka som sin mamma :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela