Proud Mama

Aj aj..

Publicerad 2009-02-26 10:22:29 i

Som jag skrev innan så gjorde jag årtiondets praktvurpa igår. Jag hade skjutsat bort Elliot till Birgitta som var barnvakt några timmar, tack så hemskt mycket för det=) Elliot hade ju både ätit och sovit bra. Det är ju inte så lätt med två små, att passa ihop olika sov och mattider men det hade gått jättebra. Jag var alltså på väg in till frissan och solen sken och det kändes varmt ute, till skillnad mot hur det har varit, och jag var på bra humör. Med ungefär tio meter kvar till frisören flyger benen undan och jag far handlöst i backen, suck! Med en tung väska på axeln så hinner jag inte reagera alls, jajjamen, upp fort som bara den och in till frissan, hela kebab city lär ju ha garvat ihjäl sig men den bjuder jag på. Så nu har jag extremt ont i axeln och handleden, typiskt mig. Det komiska är att det är typ tredje gången det händer i vinter, jag kanske borde köpa broddar:P

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-02-26 10:31:48

Vad har mamma sagt om dom där hala stövlarna??

Postat av: systerslarvig

Publicerad 2009-02-26 12:27:49

Vill man vara fin... ;P

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-26 17:59:50

de här är den bästa bloggen

Postat av: Linda

Publicerad 2009-02-26 20:08:18

Man tackar, och vem kommer den fina kommentaren ifrån?

Postat av: beccawiklund

Publicerad 2009-02-26 20:58:45

haha, snyggt. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela