Proud Mama

Naptime

Publicerad 2009-02-03 10:35:40 i

Nu sover Elliot så nu ska jag väl passa på att uppdatera mig. Det var ju inte riktigt meningen att det skulle gå så här länge...Hur som helst, I lördags var det tjejmiddag hos Märtha=) mycket uppskattat. Att hennes syster och systerson på fyra månader var där var gjorde ju verkligen inte saken sämre, jag gick mest och bar runt på honom hela kvällen:) Så söt är han! Efter det så gick vi ut en sväng och det var riktigt trevligt. Jag jobbade både lördag och söndag men kände mig helt överkörd av en ångvält pga den här förkylningen som aldrig(!) vill ge med sig, jag blir tokig snart! På söndagkväll blev det bara mys hemma i soffan. Elliot har haft en period nu när han är helt omöjlig att sova ner, eller så somnar han men han vaknar efter en timme och är pigg igen. Men i söndags så somnade han kl åtta och sov sen utan att vakna, så skönt! Vi visste nästan inte vad vi skulle göra istället:P Igår var det ju babysim igen och nu har han minsann provat på att dyka och det gick så bra så, han var så duktig. Idag får vi se vad som händer, jag borde städa eller alternativt ta hem en städfirma:), nån som har nåt alternativ? Imorgon ska Rebecca komma hit och färga håret på mig, längtar! 

Kommentarer

Postat av: beccawiklund

Publicerad 2009-02-03 13:07:07

haha, jag rekommenderar att du städar själv ;) , det blir billigare, och ack så nöjd du kommer vara efteråt :)

ses imrn! :D

Postat av: beccawiklund

Publicerad 2009-02-04 11:28:26

hejhej, vet inte om du pratat med din mor någonting idag och hört hur det ligger till.

Det är så att jag kan inte komma förbi dig idag och hjälpa dig färga håret pga att min mamma tvingar mig att åka hem till huset i lucksta för vattnet har frusit i alla ledningar. Hon själv kan inte åka hem efter jobbet så därför måste jag åka hem och elda och greja.

Så jag tänkte höra om du är upptagen på fredag vid tolv-ett tiden, eller om det är försent då? , annars, finns det någon annan som kan hjälpa dig istället?

Ledsen för att det vart så struligt :/

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela