Proud Mama

Asos

Publicerad 2009-01-12 21:51:34 i Dagens

Jipppiiieee! Nu har jag äntligen gjort min första beställning från asos.com och det var ju jätteenkelt! Hoppas att det kommer fram i tid! Har beställt en klänning till bröllopet som vi ska få gå på i februari=) som ska bli jättekul! Ni få se hur den ser ut när den kommit. Beställde även ett armband och ett hårband, riktigt fina.

Dagens I-landsproblem : Jag tror att jag har blivit allergisk mot mina favoritchips:P tragiskt var ordet. Har försökt äta dem några gånger men jag får ont i magen och mår illa varje gång, om det nu är dem det beror på?! Hoppas att det är den påsen som det är fel på bara!


Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela