Proud Mama

Ekorrn satt i granen, who cares?

Publicerad 2009-01-14 22:51:10 i

Nu har jag sjungit ekorrn satt i granen ungefär tvåtusen grr, jag vill aldrig höra den igen i hela mitt liv:P Jag lyckades få honom att somna om igen, i ungefär en minut...jag bryter ihop, vad ska man göra? Det var bara att ta upp honom igen, så nu lever han rövare i soffan bredvid mig....


jag är väl måttligt road...



vadå blek? Har ju samma färg som väggen..

Gjorde i alla fall ett grymt kap på rean idag, kombinationen mammaledig + superrea är kanske inte den ultimata men vem bryr sig? Jag köpte en skitsnygg jeansjacka idag på Zara för 129 spänn!!! Jag hade kollat in den förut i höstas men då gick det ju mot vinter och så kostade den 500 kr då. Jag blev jätteglad=) Skulle ha lagt in en bild på den men jag orkar inte ikväll tror jag, ni får vänta tills imorgon.

Sweet dreams

Kommentarer

Postat av: beccawiklund

Publicerad 2009-01-14 22:59:01

hahah, fick mig ett gott skratt när jag läste första styckena ;P . Testa När trollmor har lagt sina elva små troll, om du kan den. Jag fick honom att sova med den. Jag tror han också är less på Ekorrn. Haha.

Supertack för kommentarerna, jättesnällt :D. Gillar verkligen kappan och stövlarna :D

puss å kram!

Postat av: Hampus

Publicerad 2009-01-15 07:57:43

rolig du är, älska dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela