Proud Mama

Torsdag

Publicerad 2009-01-30 00:16:47 i

Idag vaknade vi vid nio som vanligt, gick upp och gav Elliot gröt och sen när han somnade så åt jag frukost. Vi gick en sväng på stan och dagens bra var att jag innan lönen var slut denna gången kom ihåg att köpa mattan på lagerhaus som jag suktat efter så länge:P Sen blev det två fina ögonskuggor på make up store. Efter det klev jag in på hälsokost, fast besluten att hitta något som kan råda bot på min eviga trötthet och alla(!!) förkylningar. Är less på att inget händer så nu ska det minsann bli ändring! Jag kom ut därifrån med en flaska mivitotal och den ska vara bra. Så jag får väl stå ut med att det smakar öken, var ju även tvungen att köpa den i flytande form eftersom den skulle verka fortare då, blä, tycker inte om mediciner i flytande form. På kvällen åkte vi till Hampus bror och blivande fru(bara 8 dagar kvar nu, wiiieeee!) och fikade eftersom han fyllde år och det var supermysigt=). Dagens dåliga var nog att jag glömde (fråga mig inte hur, jag sitter ju i princip ihop med den?) skötväskan när vi skulle fara till H:s bror så jag fick vackert knalla upp de fyra våningarna igen och hämta den:))))), hipphurra! Grattis till Jonas som fyllde 23 år! I morgon ska vi träffa systrarna G och det ser vi fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela