Proud Mama

Jobba, renovera, sova...

Publicerad 2009-06-06 11:41:51 i

...jobba, renovera, sova. Så har vardagen sett ut den senaste veckan och anledningen till att jag inte har uppdaterat nåt den här veckan är faktiskt inte lathet, som man annars kanske skulle kunna tro:P inte heller att vi har varit väldigt upptagna, vilket vi faktiskt har. Så här är det, Hampus kom på den brighta idén att "vi byter adress på bredbandet drygt två veckor innan vi flyttar utan att säga till Linda om det". Sen blev det såklart problem så det fungerade inte i nya lägenheten heller, suck!! Nu fungerar det i alla fall, och vi har gjort klart Elliots rum med nya tapeter och golv och det är sååå fint, jag är väldigt nöjd med mina val=) Idag fyller Hampus år, hipp hipp hurra!!!! Vi väntar på mamma och pappa som ska komma hit och fika och sen ska vi tapetsera och lägga golv i sovrummet, yippiii!!! Elliot springer omkring hela tiden nu, det är bara det som gäller. På jobbet går det bra men det är väldigt mycket man ska komma ihåg och till slut får man panik för det känns inte som att det får plats nåt mer i huvudet. Jag bakade Leilas morotskaka och tog med mig till fredagsfikat igår och den gjorde succé det blev inte en enda smula kvar=) See you later...

Kommentarer

Postat av: systerslarvig

Publicerad 2009-06-07 03:11:32

Morotskaka!!! Måste göra en sån snart... Och ja, vi MÅSTE ses till veckan! Är grymt sugen å se lägenheten ju!

Kramen :)

Postat av: Anna V

Publicerad 2009-06-09 22:23:31

Hej!! Saknar dina inlägg med fina bilder och annat! Men visst är det svårt att hålla bloggen levande hela tiden? Jag orkar knappt skriva längre! Tänkte på en grej... Om du har tid/lust/möjlighet, skulle vi kunna ta en fika i S-vall inom en snar framtid! Jag ska nämligen upp veckan efter midsommar för att hälsa på "the old people"....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela