Proud Mama

Ingen bra start..

Publicerad 2009-03-23 11:30:01 i

Idag tyckte Elliot att det var dags att kliva upp kl 05.00, snaaark! Vi gick i allafall upp och var uppe till kl 06.00. Då fick han sova med oss. Så sov han till kl 07.00 men då kunde han var med Hampus när han gjorde sig klar för att jobba så jag fick sova ända till halv åtta. Det är ju lugnt men sen somnade jag med honom när han skulle sova igen halv tio och sov till kl elva, och det var inte bra. Jag är ingen person som kan sova middag för när jag vaknar känner jag mig ännu tröttare och överkörd av en ångvält typ, ni som inte heller kan sova mitt på dagen förstår vad jag menar. Nu ska vi göra oss klara för babysim och det borde ju göra att jag piggnar till tills i eftermiddag om inte annat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela