Proud Mama

Inreda, inreda, inreda!

Publicerad 2009-05-04 09:07:46 i

Det är lite si och så med bloggandet för tillfället men det beror på att det har varit lite mycket just nu. Jag har fått ett jobb!!! Hipp hurra, är ganska nöjd med det också i dessa lågkonjukturs-tider. Det är i och för sig "bara" ett vikariat över sommaren men med chans till förlängning, så det hoppas jag på. Jag ska iaf jobba på kundtjänsten på telia. Vi har ju köpt lägenhet också så jag sitter mest och kollar in tapetsidor på nätet istället för att blogga, när jag inte springer runt med Elliot då. Idag är det babysim och vi ska få se på bilderna vi tog förra gången när han dök bland annat. Ger er en liten förhandsvisning på hur vi har tänkt inreda Elliots rum=)



Tapeten=)



De här fina möblerna fick han av farmor i ettårspresent=)



De här möblerna skulle inte heller sitta fel.

PS. Glöm inte att det är sista dagen att lämna in deklarationen.

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-05-04 13:31:12

grattis tjejen, bra jobbat!!!!

=)=)

Postat av: systerslarvig

Publicerad 2009-05-04 21:19:30

Grattis till jobbet!!! Och grymt snygg tapet... ;) Om du har tid i veckan MÅSTE vi ses nåt snart! Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela