Proud Mama

Vad är det frågan om!!

Publicerad 2009-05-06 09:19:48 i

Igår slutade mitt personalkort på H&M fungera utan anledning, nu har röstbrevlådan till mobilen slutat fungera och när jag försöker kolla hur mycket pengar jag har på kontantkortet så går det inte heller. Jag har visserligen beställt en ny telefon med abonnemang men jag har inte fått det än så det borde ju inte spela någon roll. Jag blir så less, jag missade även ett samtal i morse från ett nummer jag inte känner igen och nu kan jag inte kolla meddelandet personen lämnade. Jag blir nervös att det är nåt viktigt, t ex om jobbet jag fått. Apropå det så skulle jag få hem papper från nya jobbet som jag skulle skriva på och skicka in men det har jag inte fått heller. Har jag blivit raderad ifrån hela systemet eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela