Proud Mama

Cupcake

Publicerad 2009-11-30 21:03:50 i

Här är en liten ledtråd till vad mitt projekt handlar om. Syns det att jag har använt en "riktig" kamera (IRONISK)?
De här bilderna får man inte låna utan att fråga.
Hoppas att ni har haft en bra start på veckan. Elliot och jag har haft tvättstuga halva dagen, resten av dagen tog vi det lugnt och lekte lite med bilar och lego på nymattan, såklart. Tack så jättemycket för alla mattor mamma=). Ikväll har jag julpyntat lite eftersom jag jobbade hela helgen och så har jag fotat lite till Hampus och hans företag. Imorgon är vi bjudna till Erika och Ellen och det ska bli så mysigt att träffa dem och kolla in deras nya hem.

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-12-01 08:57:38

Oj, vilka läckra bilder, och vilka läckra bakverk!

Snyggt jobbat Linda!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela