Proud Mama

Lutande tornet i Pisa

Publicerad 2009-11-10 11:50:02 i

Idag Har vi byggt med lego, lutande tornet i Pisa blev resultatet=) Nu sover skruttas på söta örat. Igår när vi var och handlade åkte vi till City Gross för ovanlighetens skull, jag är ett inbitet ICA-fan i vanliga fall. Där hittade vi i alla fall en trevlig hylla som inte finns på ica vad jag har sett i alla fall. Amerikansk pannkaksmix, lönnsirap, minimarshmallows m.m. m.m. Jag visste inte om det fanns att få tag på i Sundsvall men det gör det alltså. Så dagens lunch kanske blir pannkakor. Vi har ju börjat en ny tradition på söndagar med pannkaksfrukost men i söndags blev det inget eftersom jag fick sovmorgon och grabbarna redan hade ätit frukost när jag klev upp. Nu har Elliot vaknat. Later

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-12 11:26:38

pappas älskling

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela