Proud Mama

Torsdag

Publicerad 2009-11-05 10:34:14 i

Det är inte helt lätt att hitta på kluriga rubriker till inläggen, då blir det så här:P. Igår var jag på en kort jobbintervju och lämnade mitt CV. Jag hatar verkligen jobbintervjuer, hata är ett starkt ord men jag gillar det verkligen inte!!!! Trots att jag har varit på ett antal nu så blir det inte bättre. Jag blir nervös och glömmer bort allt jag tänkt säga och allt blir bara flummigt. Jag förstår inte varför? Det är ju inget att vara nervös för, det enda som skulle kunna hända är att man blir anställd? Särskillt den här tjänsten vet jag att jag förtjänar och de skulle aldrig ångra sig om de anställde mig. Jag är inte nervös innan eller så men så fort jag kliver in så är det som att jag glömmer bort hur man för ett normalt samtal och allt jag tänkt säga far all världens väg. Om de inte hör av sig idag så är jag körd. Men jag har slutat hoppas, man blir för besviken. Jag kommer få fortsätta jobba mina 7 timmar i veckan på H&M, har snart hållit på i fyra år. Det måste va rekord! Är det meningen att facket ska ha någon funktion eller kastar man bara 500 spänn i sjön varje månad? Nu har jag i alla fall fått avreagera mig lite. Kanske ska terapi-baka några cupcakes? Happy Torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela