Proud Mama

Jag - en morgonmänniska?

Publicerad 2009-10-02 09:43:06 i

Det är svårt att tänka sig men vi stod utanför dagis två! minuter i nio i morse. Det måste va rekord. Svinkylan har härmed infunnit sig och från och med nu så kommer man alltså frysa varje gång man går ut tills i maj nästa år ungefär, väldigt upplyftande...sju månader av köld, bläsch som Elliot skulle ha sagt. I vinter kommer vi i alla fall ha motorvärmare, fantastiskt!
I verkligheten är de mycket finare men det blev hyfsat trots att det är taget med mobilen.
Idag har jag en del att göra:
Köpa vinterskor till Elliot.
Kanske baka nåt.
In på jobbet en sväng och kolla lite saker.
En grej som jag snart inte kan hålla mig från att berätta men jag väntar på svar och jag får problem med nerverna snart om de inte hör av sig!
Ta upp vinterskor och jackor.
Det är väl bara att sätta igång då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela