Proud Mama

Måndag igen

Publicerad 2009-10-05 10:48:25 i

Elliot slog upp sina två blå kl 06.00 imorse så glöm allt jag sa förra veckan om att jag vant mig vid att kliva upp tidigt på morgnarna. Äckligt trött var det bara att kliva upp och ge Elliot gröt. Sen myste vi i alla fall framför barnprogrammen ett bra tag. Dagarna blir så långa när man kliver upp så tidigt. Nu sover han, tidigare än vanligt men så gick han ju upp två timmar tidigare också. Tänkte åka till Drakborgen i Birsta när han vaknar men efter att jag hade lagt honom så blev jag så illamående, så nu ligger jag i soffan och vill inte göra någonting. Han blir ju så uttråkad av att bara vara hemma så det är bra om man har åtminstone en aktivitet per dag, men jag vet inte om jag vill åka om jag känner mig helt spyfärdig? Jag vägrar bli sjuk nu, vägrar!!! Jag ska åka till Göteborg på fredag kl 06.30 och så är det med det! Jag kanske ska gå och käka lite peppar? Tvätten väntar på hängning också (hemmafru varning).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela