Proud Mama

Tisdag

Publicerad 2009-10-20 13:01:33 i

Jag är uttråkad! Elliot med för den delen. Vad ska man göra i den här stan om med barn och man inte åker och badar, åker till drakborgen eller går ut. Lekparken som är här utanför är inte alltför rolig heller, i alla fall inte om man är 1 år. Vi klättrar på väggrna! Just nu sover han och när han vaknar blir det väl en sväng ner på stan så man får komma ut lite. Tänkte tipsa om en fantastisk blogg där inspirationen aldrig tar slut. Den heter cupcakeblog.com och startade i mars 2005, hon tog uppehåll för ett år sen men nu verkar det som att hon är på väg att börja blogga igen. Hon hittar alltså på egna cupcakes-recept och jag vet inte hur många olika som finns på bloggen för inte ens jag har orkat gå igenom alla. Hon har säkert bakat minst en sort i veckan i minst fyra år. Titta in vettja, men jag varnar er, det kommer ta ett tag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela