Proud Mama

Tisdag

Publicerad 2009-10-06 15:49:59 i

Hej! Det har blivit lite färre inlägg både igår och idag men det beror på illamåendet, hela kvällen och morgonen har jag legat utslagen och inte rört mig om jag inte måste. Lillebror är här och tar hand om Elliot så de är ute och leker nu=). Det har inte "resulterat" i nåt utan jag har "bara" mått illa. Nu har jag käkat lite så jag hoppas verkligen att det vänder och inte blir värre. Hampus börjar sitt nya jobb idag så han kunde inte vara hemma. Vi var iaf på Drakborgen igår och snacka om fullträff. Elliot sprang konstant i en och en halv timme, han visste inte vad han skulle göra först. Vi åkte bilar, klättrade i klätterställning, åkte rutschkana och åt glass m.m. Jag var lika slut som han när vi kom hem=)

Kommentarer

Postat av: systerslarvig

Publicerad 2009-10-06 17:20:16

Huvva... hoppas illamåendet ger med sig till helgen nu då! Ska skicka iväg en liten bön...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela