Proud Mama

Äntligen är våren här, vilken lycka!

Publicerad 2010-04-14 10:28:49 i

Igår fick jag jobba så det blev inte så mycket bloggat, jag ska bättra mig. Har precis lämnat skrutt på dagis, och precis som vanligt när de ska gå ut när vi kommer och han får vänta på att de andra ska klä på sig, ville han inte att jag skulle gå. Det är inte kul när fröknarna måste slita honom ur min famn, man känner sig inte som årets morsa om man säger så. Men jag vet ju att det går över på en gång och att han trivs jättebra, anyway...

Nu ska jag plugga, skriva klart en CV, fylla i en massa papper m.m. m.m. I eftermiddag är det drop-in fika på dagis också, mys! Ikväll kommer även Elliots farfar och faster Wilma och hälsar på=).





Imorse på dagis

Btw så älskar Elliot (och mamma och pappa) mössan han fick på posten
av "moster" Jenny från Gbg igår. Supertack!! Vi har även hunnit läsa boken om Bu och Bä
fyra gånger så den var också populär:) Storleken på mössan var perfekt!
Jag kanske ringer ikväll om du är hemma=)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-14 11:15:54

Pappas Cooling!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-14 11:21:12

snygging!!

Postat av: jenny

Publicerad 2010-04-14 18:21:29

sötaste killen! vad skoj att han gillade mössan och boken. jag hade mina aningar om vilken storlek som skulle passa, dom fina lockarna måste ju få plats :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela