Proud Mama

Planritningar

Publicerad 2010-04-28 11:09:39 i

Det är det jag sysslar med om dagarna. Ritar tills nacken låser fast sig i ett obehagligt läge med pannan fastklistrad i ritningen. Men det är jättekul och jag har verkligen kommit igång nu! Idag ska jag bara rita upp vardagsrummet och möbleringen och helst en alternativ möblering också så är jag snart färdig att skicka in allt.

Det är så tråkigt att läsa om att man är sjuk och vilka krämpor man har heela tiden så därför har det inte blivit så mycket bloggat, men nu börjar jag sakta men säkert repa mig och ska på kontroll idag och se så mina värden har blivit bättre. Hoppas snart kunna träna, har aldrig längtat så mycket efter att gå ut och springa. Första gångerna kommer med all säkerhet inte bli så underbara heller med tanke på min obefintliga kondition, men man måste börja nånstans ellerhur?

Ikväll ska jag träffa bästa Märtha och vi ska käka på Bite Line och sen blir det bio och "En enda man". Det ser jag verkligen fram emot efter min isolering. Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela