Proud Mama

Sluta blås!!

Publicerad 2010-04-19 10:41:09 i

Tycker inte om när det ska blåsa genom märg och ben. Låt solen få gassa istället. Jag solade på balkongen igår för första gången i år och det var lika härligt som det låter. Har precis varit inne på Vårrusets hemsida och jag är faktiskt lite sugen på att vara med. Om jag anmäler mig kanske jag faktiskt tar mig ut i löparspåret för det vore ju pinsamt om man skulle behöva krypa i mål... Det vore ju roligt om det blev ett gäng som hakade på..

I fredags var vi så orginella att det blev tacos till middag. Det är Hampus specialitet. Enligt familjen Lundgren ska en taco innehålla följande, förutom tortilla och köttfärs då:

  • Guacamole
  • Ruccola
  • Ost (helst västerbotten)
  • Pineapple salsa
  • tomat




Smaklig måltid!


Nu måste jag tyvärr göra nåt som jag avskyr, det har att göra med en dammsugare och en mopp, gissa vad....

Kommentarer

Postat av: systerslarvig

Publicerad 2010-04-19 17:04:03

Du kan få ta med dammsugaren och moppen till mig sen! Så mina får sällskap, dom har nämligen fått stå ensama alldeles för länge i städskåpet nu... ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-20 15:53:23

mums

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela