Proud Mama

Update

Publicerad 2010-04-25 11:59:18 i

Har inte orkat skriva mycket i helgen som ni kanske märker... Har inte varit pigg direkt och har knappt orkat ta mig över köksgolvet. Jag blev ju sjukskriven i en vecka pga det som jag skrev om i förra inlägget.Det var verkligen på tiden att jag gick och kollade för efter besöket hos doktorn i onsdags pallade inte kroppen eller knoppen mera infektioner. Medicinerna verkar fungera i alla fall, jag är ju lite piggare vissa stunder nu, vi  var t ex till lekparken med skrutt i förmiddags och jag tog inte bilen trots att den ligger 50 meter bort. Så snart kanske man är på g igen. Hur det blir med vårruset har jag ingen aning om, förstår inte att jag ens tänkte på att vara med innan, hur skulle det ha slutat? Nästa vecka kanske jag kan börja träna lite lugnt så man vet ju aldrig, det kanske går ändå?

Igår var vi upp till Hampus mamma och satt och myste i solen, blev bjudna på grillat för första gången i år och det smakade väldigt bra. Till efterrätt fick vi chokladfondant med valnötscreme och jordgubbar och det var inte heller fel, inte nånstans faktiskt. Elliot fick åka traktor också, mycket uppskattat!

Vi får se vad det blir av resten av den här dagen, ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela