Proud Mama

Jobbet väntar...

Publicerad 2010-08-20 10:32:31 i

Nu har jag lämnat fisen på dagis, med blandade känslor, men man måste ju försöka bita ihop annars känner ju Elliot av det också.

Jag ringde i alla fall till förskolechefen igår men jag vet inte om det hjälpte. Så fort jag hade presenterat mig och knappt börjat förklara varför jag ringde så intog personen (vill inte lämna ut någons namn) värsta försvarspositionen. Då är det ju väldigt lätt att förklara hur man känner, not! Jag har sån lust att skriva ut samtalet för arumenten var helt uppåt väggarna.

Fy vad jobbigt sånt här är! Jag har ju inget val, jag är ju liksom inte miljonär så jag kan vara hemma med honom.

Det måste ordna sig, helst nu eller helst igår.

Nu måste jag gå till jobbet, hej så länge!

Kommentarer

Postat av: systerslarvig

Publicerad 2010-08-23 00:24:08

Det där låter inge vidare, hoppas verkligen det löser sig! Ska be för er...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela