Proud Mama

Sunday

Publicerad 2010-08-01 10:54:18 i

Idag vaknade vi 08.15 och det får man väl vara nöjd med. Vi har käkat frukost och grabbarna har gått ut i det fina vädret. Jag har gjort färdigt det sista på uppgiften jag ska skicka till skolan. Det ska bli riktigt kul och se vad de tycker om den. Sen ska jag jobba tre timmar idag också, tre timmar.... Sen är det bara en vecka kvar tills vi drar till gotland och sen stockholm!!!! Å vad jag längtar, hoppas så att det blir bra väder. Första semestern med Elliot, det kommer bli nice. På lördag spelar ju Roxette också, glöm inte det! Ha en härlig dag på er!








Från vår bröllopsdag 7/7

Kommentarer

Postat av: Jess

Publicerad 2010-08-02 09:54:48

Sv: Kul att du gillar bloggen och kommer fortsätta att läsa! :) Ibland behöver man semester från bloggen,helt klart... Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela