Proud Mama

Flitens låga brinner..

Publicerad 2010-02-16 10:28:49 i

Ja då var det bara att sätta igång då. Uträttade faktiskt alla ärenden som jag hade på min lista igår! Förutom att jag faktiskt käkade kladdkaka och jag började inte träna...men ändå! Bara det att jag har ringt försäkringskassan känns otroligt skönt att det är gjort. När jag ringde var jag nr 149 i kön, hallå?? När man inte vet hur många handläggare som sitter där kan man ju lätt bli lite uppgiven när man hör den siffran men tro det eller ej, nu talar de om för en hur många som sitter och svarar (135 st) så det tog inte hela dan, thank God!
Så efter jag hade pratat med dem så åkte jag till Fresks för att kolla om jag kunde få lite tapet-prover och broschyrer och sånt. Jag kollade även om de hade en sån här laser-mätar-grej, som skulle underlätta mina studier väldigt mycket. De hade en sån men den var i dyraste laget så jag blev lite snål och köpte en tumstock så länge, men jag behövde inte betala för den heller för killen jag pratade med tyckte de var så kul att jag läste till inredare så jag fick den gratis. Tack för det=)!
Just det jag backade ju in i en bil igår också men det var inte bara mitt fel.... Jag skulle köra ut på Bergsgatan och väntade bara på att en bil skulle passera men när bilen är mitt framför mig så svänger den in på vägen jag kommer ifrån utan att blinka. Eftersom jag redan börjat köra ut lite sakta så skyndar jag mig att backa tillbaka igen så att ingen ska köra in i mig och då backar jag in i bilen bakom som också är på väg ut. Jag kände bara "Å NEJ SÅ TYPISKT MIG"! Hoppar ur bilen för att be om ursäkt och försöka lösa allt så smidigt som möjligt men tack och lov så blev det inga skador på nån av bilarna!
Nämen nu måste jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela