Proud Mama

Ingen bra dag..

Publicerad 2010-02-18 10:11:30 i

Eller den började ganska bra.. Lämnade Elliot på dagis och hann mäta upp vardagsrummet och hallen innan det var dags att hämta honom igen. Han hade blivit biten så han hade ett stort märke på armen så vi bestämde oss för att äta glass och kolla på Byggare Bob som tröst=)
Det fungerade bra=)
På kvällen skulle jag åka till Ljustorp på lovsångsövning och Emeli skulle åka med mig men när jag hade hämtat henne kom vi inte så långt. I stavreviken kom en älg från ingenstans, stor som ett as och jag hann inte få stopp jag försökte pricka på baken på den så att det skulle bli så liten smäll som möjligt. Det fungerade väl hyfsat. Hela vindrutan blev intryckt och jag blödde från pannan. Tack och lov så var inte Elliot med vilket han lika gärna hade kunnat vara. Eftersom bilstolen var i framsätet satt Emeli där bak vilket också var bra. Två killar stannade som ringde ambulans, polis och brandbil m.m. Det blev ambulansfärd till sjukhuset och två stygn i pannan. Glassplitter everywhere, trots en tjock jacka hade jag glas längst in under kläderna och i stövlarna. Det värsta är väl att jag fick det i ögonen. Plockar fortfarande ut bitar då och då. Så nu har vi ingen bil heller...men det är ju en värdslig sak även om det blir lite krångligare ett tag.
Väntar på att bli sydd..
Med tanke på att bilen ser ut på det här viset så är jag glad att det gick som det gick. Hade ett antal skyddsänglar med mig.

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2010-02-18 13:08:51

AH!! Hjälp, mår du bra?! Tack gode Gud att det inte hände något värre!

Hoppas du inte mår dåligt nu efteråt. Kommer nog ordna sig med en ny bil. Ska be för er.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela