Proud Mama

Jag får ett bryt!

Publicerad 2010-01-08 13:09:08 i

Nu har jag gått och blivit student igen=). Känns super jätte roligt. Bara ett enda pyttelitet problem. För att kunna börja plugga måste jag få mina inloggningsuppgifter från skolan så att jag kan börja ladda ner lektionerna. Jag anmälde mig och betalade avgiften i måndags....fortfarande har jag inte fått ett endaste dugg! Jag vill börja nu!!! Jag klättrar på väggarna... Jag har mailat skolan två gånger och fått svar båda gångerna. "Imorgon" var svaret på båda mailen men jag har då inte sett röken av något introduktionsmail! Ge mig nu!! Märk desperationen... Nä nu ska jag baka en västerbottenostpaj!

Kommentarer

Postat av: systerslarvig

Publicerad 2010-01-08 17:14:17

Ivrig student minsann! :) Hoppas grejerna kommer snart... Vad ska du plugga föresten???

Postat av: sandra

Publicerad 2010-01-09 09:12:44

tja! Nu vet jag inte vad du ska läsa eller om de är distans..

men efter som antagnings försöket nummer två just har avslutat så är de därför du inte har fått inloggningen. Skolan börjar väl inte förren den 18 jan.. så du kommer få inloggningen säker bara några dagar innan. Håll ut =) vad ska du plugga till?

pok

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela