Proud Mama

Tisdag

Publicerad 2010-01-12 09:48:06 i

Godmorgon! Nu har jag fått inloggningen till skolan. Det är alltså inredningskonsult jag ska läsa till. På distans från en skola i Odense, Danmark. Arkitektskolen heter den och verkar riktigt bra. Jag har laddat ner första lektionen men jag väntar fortfarande på lite material från skolan. Har precis lämnat Elliot på dagis och han tyckte inte det var så kul. Det går alltid bra om de ska vara inne när man kommer men om de ska gå ut så de måste vänta med kläderna på en stund innan de andra är klara så kommer han och tar en i handen och vill inte att man ska gå. Men så fort jag har gått och vinkat och han vänder sig om så verkar det ha gått över. Om en stund ska jag åka på IKEA med Märtha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela