Proud Mama

Cupcakes!

Publicerad 2010-06-02 12:16:05 i

Måste bara visa cupcakes:en jag gjorde förrförra helgen när brudarna var här och grillade med mig, tyvärr äger jag ingen kamera förutom den på mobilen som förövrigt fungerar igen, tack gode Gud för det säger jag bara! Fick låna en mobil av pappa men den hade inte ens t9 så jag höll på att bli tokig. Plus att alla kontakter och bilder m.m. var borta men nu lever den alltså igen, pjuh! Så bilderna är inte direkt top notch men ni får hålla till godo ändå. Blev ganska nöjd med dem om jag får säga det själv.













Choklad cupcakes med hallonfyllning och vitchoklad frosting


Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2010-06-02 21:23:12

Oooooh dom ser supergoda ut =) vill ha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela