Proud Mama

Dagens I-landsproblem

Publicerad 2010-06-17 13:14:48 i

Jag blir så less!!! Jag har hållit utkik efter dessa byxor hur länge som helst, förra gången de kom så missade jag att de kommit in på morgonen på hemsidan och nu hade jag typ gett upp om att de skulle komma in igen. Nämen då kom de in i morse men inte kollade jag det, förrän nu, tror ni min storlek fanns kvar? NEJ! Kataastrof.....




Visit hm.com

 

Jag har i alla fall gjort en massa andra reafynd på jobbet idag så det så!

 

 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-06-17 15:27:54

Nämen stopp! Vart tog den goda humöret vägen?? Det skulle ju bli en bra dag idag eller...? Ett par byxor mer eller mindre kan väl inte vara hela världen!

Postat av: jenny

Publicerad 2010-06-18 18:56:34

om du vill kan jag kika om dom finns här i gbg! säg bara till :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela