Proud Mama

God morgon!!!

Publicerad 2010-06-17 09:45:05 i

Idag kommer det bli en bra dag! Det känns så i alla fall=). Jag har inte blivit inringd (än) och det skulle inte göra nåt heller eftersom jag ändå jobbar fem dagar den här veckan. På måndag börjar min semester, SEMESTER!!!!! Jag ska ha tre veckor först och sen en vecka i augusti. Idag ska jag plugga, rensa Elliots garderob som helt plötsligt har krympt (kläderna alltså), lämna tillbaka lite grejjer och handla lite på rean, hämta ut roxette-biljetterna m.m. I eftermiddag ska Elliot och jag hitta på nåt mys så är någon intresserad av att hänga med oss så slå en pling.

Har fått en väldigt glad nyhet idag men jag vet inte om det är officiellt än så jag kniper igen så länge, men det ska bli så kul! Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Postat av: systerslarvig

Publicerad 2010-06-18 05:03:47

Glad nyhet? Nyfiken! :) Förlåt att ja inte svarat på mess föresten, har jobbat grisvecka. Men vi kanske kan ses på måndag? Kramen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela