Proud Mama

Ny kamera!!!

Publicerad 2010-06-13 21:18:18 i

Äntligen har jag köpt en ny kamera och jag jan nog inte bli mer nöjd. Har tagit närmare 150 bilder sen igårkväll men det är ju så roligt att fota med en riktig kamera=). Så här har vår dag sett ut.





Pannkakor till frukost





Vi hängde på låset till drakborgen, 45 min för tidigt.





Men vi underhöll oss bäst vi kunde.





Vi åkte bil.





Klättrade i klätterställningen.
Det är ju tur att man inte är vig som ett kyskåp eftersom gångarna är gjorda i Elliots storlek.





Åkte rutschkana!




Det gick vilt till som ni ser.





Elliot kunde åka själv i den lilla rutschkanan, och det gjorde han, många gånger=).





Hampus lagade svamprisotto och Elliot och jag grillade kyckling.





Kvällen avslutade vi med fotboll.

Kommentarer

Postat av: mormor

Publicerad 2010-06-13 21:49:25

Åh, vilka underbara bilder o vilken härlig dag ni haft. Jag blir alldeles varm i hjärtat. Själv åt jag en sunkig lövbit i Bispgården!!!!! Men det var ju tillsammans med min man så det får väl uppväga det hela!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela