Proud Mama

Semester!

Publicerad 2010-06-21 10:19:39 i

Semestern har börjat och vädret verkar lovande, inte som igår när nordanvindarna höll på att få en att gå ner i förrådet och hämta upp vinterjackan igen. Idag ska jag plugga och skicka in en uppgift, efter det ska jag köpa kort till fröknarna på dagis som ska få en present eftersom de är de bästa fröknarna som finns. Jag klarar inte av sånt här, jag får separationsångest, jättejobbigt. Det är också många av barnen som ska börja på andra dagis för att man har flyttat t ex. Blä, gillar inte sånna här förändringar! Jag tänker i alla fall njuta av semestern med min skrutt i år eftersom jag jobbade heltid på telia från maj till augusti förra året.

Nu till studierna!

Grynet, om du läser är det bara att komma hit på studs! Vi väntar=)



Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-06-21 10:49:19

älskling

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela