Proud Mama

Bloggtorka!

Publicerad 2010-03-31 20:42:11 i

Nu har det gått för lång tid, inte bra! Igår var jag hemma med Elliot för att vara på den säkra sidan, att han inte skulle smitta barnen på dagis alltså. Han var ju helt frisk annars så vi drog till Birsta, orkade inte sitta hemma en dag till. Hittade massa fint på Bikbok och lite på Gina Tricot, har varit besviken på Gina ett bra tag men jag köpte bara en plånbok på Bianco. De har ju utförsäljning så det var 70% på den, det kallar jag kap! Nu måste jag röja lite här och försöka få lite påskfint för imorgon ska jag jobba igen och sen åker vi hem till mamma och är där tills fredag kväll. Pappa och lillebror åker på bilmässa till Jönköping. I helgen jobbar jag också och nästa lördag fyller skrutten 2 år!! Helt sjukt!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela