Proud Mama

Skam den som ger sig!

Publicerad 2010-03-01 22:05:36 i

Idag har jag varit och tagit bort stygnen så nu är man som ny igen=). Skrev nyss ett långt inlägg som försvann och jag orkar inte göra om det. Idag har jag varit väldigt produktiv i alla fall.

Jag har:

1. Sökt ett jobb.
2. Bokat tåg till Åre.
3. Bokat klipptid till Elliot.
4. Diskat diskberget.
5. Tvättat.
6. Tjafsat med försäkringsbolag. ( jag vann, än så länge)

Jag och Elliot ska alltså åka med och hjälpa till på Årelägret i år igen, men de åker upp på söndag och vi åker upp på tisdag. Så Elliot ska åka tåg för första gången. Hur ska detta gå??





Trött kille på väg hem från dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela