Proud Mama

Jobb

Publicerad 2010-03-22 22:43:24 i

Det blev ingenting av nånting idag för jag blev inringd att jobba istället. Sen fick jag tider resten av veckan också. Klart man vill jobba men då blir det till att släppa allt annat och fixa med dagis. Man kan ju liksom inte sluta planera saker ifall man skulle bli inringd. Det jag får mest ångest över är plugget.

Efter jobbet var vi och storhandlade och sen vi kom hem har vi bara hängt i soffan. Letade ju efter ett par converse till Elliot i Stockholm men de var ju slut överallt i hans storlek. Nu hittade jag dem på junkyard så då blev det en beställning. Hur snygg kommer han inte vara i dessa?





Så söta!


Sov sött!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-23 15:58:20

Klockers!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela