Proud Mama

Less!!

Publicerad 2010-03-15 20:23:21 i

Är så fruktansvärt less på att vara hemma utan att kunna plugga!! Nu har Elliot feber, han hade nyss magsjuka och före det var han jätte förkyld i två veckor. Jag har också blivit super förkyld för tredje gången efter jul... Så är jag så less på att inte ha ett jobb där man åtminstone får jobba deltid. Har hållit på så här i fyra år nu. Är bara trött och less på allting!



Nåt positivt som hände idag var i alla fall att jag var till frisören med Elliot och det blev så bra=)



Före:




Efter:



Kommentarer

Postat av: jonassi

Publicerad 2010-03-15 21:51:15

vilken snygg kille!

Postat av: mormor

Publicerad 2010-03-16 08:21:55

Åh kära nån, man blir alldeles knäsvag. Det lilla charmtrollet. Ska höra med frissan (har samma som Elliot) om jag kan få en likadan frisyr när jag ska dit nästa vecka.

Många kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela