Proud Mama

Off we go!

Publicerad 2010-03-18 22:55:41 i

Elliots kvartsamtal gick superbra! Det var så kul att träffa hans fröken Marie igen, hon är verkligen helt fantastisk! Vi fick en mapp med bilder på Elliot och hon gick igenom vad de hade gjort och hur han hade utvecklats. Så roligt att se! Jättejobbigt att gå därifrån och inte veta hur det blir hur ofta vi kommer få träffa henne.

Undrar om jag har fått nåt virus igen. Det går ganska bra på dagarna, då är jag "bara" ordentligt förkyld men på kvällen och natten tappar jag rösten får hosta, ont i halsen och inte att förglömma totalt täppt i näsan.

Har spenderat kvällen med att diska, tvätta och packa men det är inte klart. Borde verkligen sova nu. Måste kliva upp senast halv sju så jag hinner packa klart till Elliot också. Sen åker vi! Det ska bli så härligt!

Hörs imorgon, natti natti!

Kommentarer

Postat av: systerslarvig

Publicerad 2010-03-18 23:56:06

Hoppas ni får en superskön helg!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela