Proud Mama

Det måste va rekord

Publicerad 2010-05-20 08:57:20 i

Fisen ligger fortfarande och sover så här dags på en vardag! Jag borde egentligen kasta mig in i badrummet och göra mig iordning (sminka mig) men jag utnyttjar tiden till max genom att blogga :P. Sitter och njuter av det fantastiska vädret som man bara kan göra i Sverige efter en lång och sibirisk vinter. Det här måste vara den bästa tiden på året, hela sommaren ligger framför och hoppet om att den blir varm är inte grusat än.

Tack alla som var här igår och alla som har skrivit och gratulerat! Nu måste jag göra mig klar och koka gröt till skrutt om vi ska hinna vara på dagis om en halvtimme, nu blev det bråttom!!! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela